Wat doen we
MANAGEMENT TRAININGEN
Met praktische modellen en maar 1 doel: hoe krijgt u in de praktijk meer impact op uw team en uw omgeving. Met alle ruimte voor praktijksituaties en persoonlijke voorbeelden.
C-insight verzorgt o.a. trainingen:
- Top-down: een integrale aanpak van strategie naar gedrag van medewerkers
- (Het nieuwe) beoordelen/ functioneren/ coachen
- Situationeel leiderschap
- Selectiegesprekken
- Klantgericht Samenwerken binnen en tussen teams
Aanvullend (of voorafgaand) aan training adviseren we over management en/of HR gerelateerde onderwerpen. Voorbeelden van onze ervaring:
- Ontwikkelen en invoeren van een beoordelingssysteem
- Het proces van in- door- en uitstroom optimaliseren
- Ontwikkelen van competentiemanagement
- Advies over deelname aan trainingen (van derden) met open inschrijving
VOORBEELD CASE
Het met gedragenheid invoeren van 'Het Nieuwe Beoordelen' bij een grotere automotive klant, met meer dan 50 vestigingen en 150 leidinggevenden. De medewerkers ervaren 'Het Goede Gesprek' inmiddels als een écht goed gesprek en niet meer als het jaarlijkse rituele dansje. Hoe we dat samen voor elkaar gebokst hebben vertellen we graag in een Goed Gesprek.
Bij de management trainingen sluit het boek 'Vormgeven aan Competentiemanagement' goed aan; niet meer te koop maar wel volledig (gratis) in te zien; de meeste onderdelen zijn nog steeds goed toepasbaar na al die jaren.
OPEN MANAGEMENT TRAININGEN
Open directie, management en verkooptrainingen doen we met onze Associate Partner Q-impact. Contact ons en wij kunnen een toelichting geven. U kunt ook rechtstreeks naar de website van Q-impact, zie button rechts. Daar staan de actuele data en kunt u inschrijven. Geef a.u.b. aan dat u via ons komt.
KLANTGERICHT SAMENWERKEN
Onze focus ligt op business-to-business trajecten. Omdat we daar voor u de meeste waarde kunnen toevoegen! Zie ook de specifieke doelgroepen op de website (4A's).
C-insight verzorgt (on- en offline) training, workshops, advies en coaching over de volgende onderwerpen:
- top down traject klantgerichtheid: een integrale praktijkgerichte aanpak
- commercieel gedrag voor adviseurs en vakprofessionals
- klantgericht samenwerken, binnen en tussen teams
- klantgerichtheid en gastvrijheid (o.a. in de zorg en pharma)
- time management is vaak onderdeel van een programma
SALES
Sales trainingen voor sales professionals is een vak apart (o.a. salesfunnel / onderhandelen / online sales) en doen we met onze samenwerkingspartner Ron van der Maarel. Ron is al jaren verbonden aan een internationale marktleider in sales performance trainingen en is inmiddels expert op het gebied van online sales trainingen. Zie ook onder 'Met wie'.
VOORBEELD CASE
Een sprekend voorbeeld is dat van een middelgroot accountants kantoor met de vraag om de afboekingen flink terug te dringen.
Middels het structureel verbeteren van interne samenwerking én de communicatie met de klant strakker te organiseren zijn de afboekingen binnen 1 jaar tijd met 6% gedaald. Daarmee zijn gelijk de investeringskosten meer dan terugverdiend.
Los van toegenomen werkplezier en hogere klanttevredenheid; onbetaalbaar :-).
BLENDED (VIDEO) TRAININGEN
Optimaal benutten van tijd van professionals: interactieve videotraining!
De crux zit hem in het woord interactief; kijk daarom vooral even naar de demo. Dan ziet u goed het verschil met reguliere e-learnings. Het geeft u als team of organisatie het inzicht wat nodig is om zaken slimmer of efficiënter aan te pakken. Het geeft managers de basis om effectief te kunnen aansturen. Managers en/of professionals krijgen waardevolle feedback op hoe ze communiceren met klanten en/of collega’s. Zowel online als live.
Denk ook aan:
- Maatwerk Onboarding traject (scheelt kostbare tijd van collega's en managers)
- Maatwerk Feedback traject (bijv elkaar aanspreken, hoe doen we dat effectief?)
- Klantgerichtheid traject (eenduidige basis leggen in het omgaan met klanten)
- Andere vraag? Wij denken mee in oplossingen.
De kracht van het werken met video is dat je praktijksituaties goed van te voren kunt afstemmen. Scenario’s schrijven samen met de mensen die er verstand van hebben. Wat zijn lastige situaties die regelmatig voorkomen? Door daarop te oefenen helpen we collega’s er beter mee om te gaan. En er goede afspraken over te maken.
Videotraining gebruiken wij voor teams en organisaties en heeft het grootste effect als je het combineert met klassikale training (Blended-learning).
VOORBEELD CASE
Klik op de video hieronder voor een korte uitleg + demo. Wellicht handig de Fullscreen optie te kiezen rechts onderaan het scherm.